KeenaPL
Master
Dołączył: 01 Lip 2006
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: Czw 20:09, 06 Lip 2006 Temat postu: Upgrade itemow, Piercing, Enchanting |
|
|
Upgrade Itemow
--------------------------------------------------------------------------------
Czasami znajdziesz przedmioty zwane POWER DICE, które wypadaja z potworków. Wyróżniamy 5 typów:
Power Dice 4
Power Dice 6
Power Dice 8
Power Dice 10
Power Dice 12
Każda kostka jest ważna. Możesz użyć ich do upgradu:
- broni. Taki upgrade dodaje obrażenia
- armora, butów, rękawic, hełmu. Zas ten dodaje obronę
Aby zaczać ulepszać należy kliknać 2 razy na kostce a potem na wybranym przedmiocie z inventory.
Aby ulepszyć broń
z +0 na +1
z +1 na +2
z +2 na +3
z +3 na +4 używamy POWER DICE 4. Następnie
z +4 na +5
z +5 na +6 używamy POWER DICE 6. Nastepnie
od +6 POWER DICE 8
Czasami ulepszanie zawodzi, jesli to się stanie na przedmiocie który jest ulepszany maxymalnie do +3 stracimy tylko kostke, ale jesli upgrade zawiedzie gdy będziemy chcieli podniesć item na +4 i wyżej, możemy się pożegnać z kostka jak i tym przedmiotem.
Jesli posiadam wszystko na minimum +3 ( broń nie), pojawia się na nas niebieska poswiata + dostajemy bonusy.
Piercing --------------------------------------------------------------------------------
Możesz teraz robić różne rzeczy dla swojego armora poprzez wykorzystanie piercingu.
Wymaga on Power Dice 8, 10, lub 12 i także karty. Aby zaczać udajemy się do Npca Armor i wybieramy 3 opcje Piercing. Pojawi się nam okno do tej czynnosci ( będa 3 miejsca).
Na samej górze dajemy armor, potem kostke, 3 pole zostaje puste. Następnie klikamy OK.
Jesli się nam powiedzie to dostaniemy "dodatkowy slot" otwieramy inventory i klikamy karta na armor, co nam da bonus( jaki, patrz niżej). Jesli zas nie uda się tracisz Armor, Power Dice oraz karte. Maxymalnie możesz użyć tego 4 razy.
A teraz własciwosci jakie da nam każda karta:
Candle Card + 2% HP
Magma Card + 4% HP
Volcano Card + 5% HP
Rain Card + 2% MP
Flood Card + 4% MP
Ocean Card + 5% MP
Breeze Card + 2% FP
Storm Card + 4% FP
Vacuum Card + 5% FP
Spark Card + 2% AP
Thunder Card + 4% AP
Lightning Card + 5% AP
Sand Card + 2% DP
Mountain Card + 4% DP
Earthquake Card + 5% DP
Do piercingu armora używa się tylko karty lvl 1, 4, 5.
Karty 2, 3 sa przeznaczone do Enchantu na bronie.
Enchanting
--------------------------------------------------------------------------------
Jest to bardzo podobny proces co ulepszanie tylko różni się tym że dodajemy do broni żywioł. Jest to bardzo przydatna rzecz, gdyż czasami może bardzo zwiększyć nasz damage. Np. Jesli do miecza dasz wodny żywioł +1 (water card) i pójdziesz walczyć z Creep Nyangnyangs ( które maja na sobie żywioł ognia) twój dmg wzrosnie znaczaco, ale jest też także ujemna strona tego, gdyż jesli pojdzie sie walczyć z Nyangnyangs (majace żywioł elektryczności), twój dmg nie wzrosnie tylko spadnie, gdyż woda jest słaba na elektrycznosć
Aby dodać żywioł do broni klikamy 2 razy na kartę a następnie na wybrana broń, jesli się nam powiedzie broń dostanie +1 element. Podobnie jak z upgradem jesli chcemy dać broń na +4 to jest szansa na stratę karty i broni, do +3 tylko możemy stracić karte ( od +4 na broni wzależnosci od użytej karty pojawi się aura). Do kiedy się używa karty lvl2 a kiedy karty lvl 3 nie wiem, ja osobiscie karta lvl2 podciagnałem do +4 bez straty.
Możemy łaczyć upgrade z enchantem, np mieć broń +3 z żywiołem ognia +4 itd.
Spis karty oraz ich poziomów w grze
Fire:
Lv.1 Candle Card
Lv.2 Torch Card
Lv.3 Flame Card
Lv.4 Magma Card
Lv.5 Volcano Card
Water:
Lv.1 Rain Card
Lv.2 Lake Card
Lv.3 River Card
Lv.4 Flood Card
Lv.5 Ocean Card
Electricity:
Lv.1 Spark Card
Lv.2 Voltage Card
Lv.3 Generator Card
Lv.4 Thunder Card
Lv.5 Lighting Card
Earth:
Lv.1 Sand Card
Lv.2 Stone Card
Lv.3 Desert Card
Lv.4 Mountain Card
Lv.5 Earthquake Card
Wind:
Lv.1 Breeze Card
Lv.2 Gale Card
Lv.3 Cyclone Card
Lv.4 Storm Card
Lv.5 Vaccum Card
Post został pochwalony 0 razy
|
|